Главная » Файлы » Уроки - 8 класс. |
В разделе материалов: 32 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 » |
Цели урока:
образовательная: учащиеся узнают, что проводники характеризуются физической величиной, называемой сопротивлением. Узнают обозначение сопротивления, единицу измерения, формулу для расчета. развивающая: учащиеся устанавливают, что у разных проводников может быть разное сопротивление, сопротивление данного проводника не зависит от силы тока и напряжения, сила тока в проводнике прямо пропорциональна напряжению на его концах, и обратно пропорциональна сопротивлению проводника. воспитательная: учащиеся убеждаются в необходимости научиться измерять сопротивление проводника, учитывать зависимость силы тока от напряжения и сопротивления. |
Мета уроку: З’ясувати, що електричний заряд подільний. Розширити знання учнів про будову атомів. Навчити пояснювати електризацію тіл. |
Тема: Електризація
тіл.Два роди зарядів. Взаємодія зарядів. Провідники
і непровідники електрики. Електроскоп.
Мета: Ознайомити учнів з електричними явищами; показати на дослідах існування двох видів зарядів та їх взаємодію; втановити що є провідниками і непровідниками електрики. |
Тема уроку. Електричний струм. Джерела електричного струму. Електричне поле |
Мета роботи: З’ясувати, які дії супроводять електричний струм, за якими ознаками можна встановити наявністьструму в провіднику природу електричного струму в металах. Задачі уроку Розкрити на основі електронної теорії природу струму в металах, узагальнити зв’язок між будовою металів і їх провідністю, тобто проходженням струму в них, виділити основні ознаки за якими можна встановити наявність струму. |
Мета: На дослідах довести існування електричного поля, розповісти на основі чого Кулон встановив свій закон. |
Мета: Ознайомити учнів з послідоовним з’єднанням провідників. Розвиток уміння розпізнавати і складати різні електричні кола з послідовним сполученням приймачів електроенергії. Продовжити виховувати в учнів практичні навички в користуванні приладами. |
Мета: Ознайомити учнів з паралельним з’єднанням провідників. Розвиток уміння розпізнавати і складати різні електричні кола з паралельним сполученням приймачів електроенергії. Продовжити виховувати в учнів практичні навички в користуванні приладами. |
Мета: Дати поняття про теплову дію струму. Розвивати розуміння закону збереження і перетворення енергії на прикладі перетворення електричної енергії у внутрішню. На прикладі енергетичних перетворень показати зв’язок між теорією і практикою, врахування практичного застосування закономірностей теплової дії струму в техніці і в побуті. |
Мета: Розвивати уявлення про величини, які характеризують електричний струм. Дати поняття про силу струму, а також проспособи вимірювання сили струму. Сприяти набуванню учнями практичних навичок з користування вимірювальними приладами, зокрема амперметрами, на прикладі вимірювань сили струму та вмикання їх в електричні кола. |