Главная » Файлы » Уроки - 8 класс. |
В разделе материалов: 32 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
Мета: Продовжити ознайомлення учнів з фізичними основами теплових двигунів на прикладі парової турбіни та двигуна внутрішнього згоряння. Забезпечити знання будови і принципу роботи турбіни, двигуна внутрішнього згоряння і його основних вузлів і механізмів, сприяти ознайомленню з тими питаннями енергетики, економії, палива, екології середовища, які пов’язані з експлуатацією двигунів внутрішнього згоряння. |
Мета: Сформувати знання про явища випаровування і конденсації і фізичні процеси, які при цьому відбуваються. Удосконалити і систематизувати знання про властивості речовин у різних агрегатних станах. Розкрити роль вказаних явищ у житті людини. |
Мета: Сформувати вміння розв’ язувати кількісні і якісні задачі з врахуванням процесів випаровування і конденсації. Систематизувати знання про властивості речовин у різних агрегатних станах. Тип уроку: урок формування вмінь і навичок. |
Мета:
Продовжити формування поняття про закон збереження і перетворення енергії, вміння розв’язувати задачі на теплоту з використанням цього закону. Систематизувати задачі за типами та за складністю їх розв’язування, і сформувати вміння класифікувати, узагальнювати. Формувати вміння науково пояснювати природні явища. |
Мета: Забезпечити знання теплових процесів - плавлення і тверднення, переконати у незмінності і сталості температури плавлення кристалічних тіл, у виділенні енергії тілом під час твердіння і поглинанні її при плавленні. Формувати знання про питому теплоту плавлення як фізичну величину, що кількісно характеризує зміну внутрішньої енергії одиниці маси речовини при переході її з твердого стану в рідкий і навпаки; пояснити цю зміну на основі молекулярної теорії будови речовини. |
Мета: Узагальнювати і поглиблювати знання про кількість теплоти та питому теплоємність, формувати вміння розв’язувати задачі на теплопередачу. |
Мета уроку: Сформувати в учнів знання про тепловий стан тіл, температуру тіла. Виробити вміння користуватися термометрами, розвивати діалектико-матеріалістичний світогляд, формування понять про теплові явища. |
Мета: сформувати знання про кипіння та його характерні ознаки. Продовжити формувати інтерес до вивчення і пояснення фізичних явищ. |
Мета: Сформувати поняття про енергію палива. Забезпечити знання фізичної величини – питомої теплоти згоряння палива; формувати вміння підраховувати кількість теплоти, яка виділяється при згорянні певної маси палива. |
Мета: Повторити іузагальнити знання розділу. Зробити аналіз виконання л/р №10. Вияснити якість засвоєння матеріалу даного розділу. |