Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 234 Показано материалов: 191-200 |
Страницы: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 23 24 » |
Мета: На дослідах довести існування електричного поля, розповісти на основі чого Кулон встановив свій закон. |
Мета: Ознайомити учнів з послідоовним з’єднанням провідників. Розвиток уміння розпізнавати і складати різні електричні кола з послідовним сполученням приймачів електроенергії. Продовжити виховувати в учнів практичні навички в користуванні приладами. |
Мета: Ознайомити учнів з паралельним з’єднанням провідників. Розвиток уміння розпізнавати і складати різні електричні кола з паралельним сполученням приймачів електроенергії. Продовжити виховувати в учнів практичні навички в користуванні приладами. |
Мета: Дати поняття про теплову дію струму. Розвивати розуміння закону збереження і перетворення енергії на прикладі перетворення електричної енергії у внутрішню. На прикладі енергетичних перетворень показати зв’язок між теорією і практикою, врахування практичного застосування закономірностей теплової дії струму в техніці і в побуті. |
Мета: Розвивати уявлення про величини, які характеризують електричний струм. Дати поняття про силу струму, а також проспособи вимірювання сили струму. Сприяти набуванню учнями практичних навичок з користування вимірювальними приладами, зокрема амперметрами, на прикладі вимірювань сили струму та вмикання їх в електричні кола. |
МЕТА: |
Мета: Удосконалювати знання учнів з теми. Розвивати вміння аналізувати задачі. Формувати практичні навички в розв’язуванні задач. |
Заломлення світла. Закони заломлення. Абсолютний відносний показники заломлення.
Повне
внутрішнє відбивання.
Мета уроку: Вивчити явища зміни напрямку світла на межі двох різних оптичних серидовищ. Розвивати уявлення про особливості переходу світла в різні серидовища. Виховувати вміння поєднувати досліди з теоритичними висновками і застосовувати їх для розв'язування задач, виховувати практичні навички графічної грамоти. Сформулювати закони відбивання. |
Мета: Сформулювати в учнів знання про призначення, будову і отримання зображень за допомогою лупи, мікроскопа і телескопа. |
Тема: Що таке світло. Прямолінійність поширення світла.Сонячні імісячні затемнення.Дія світла на поверхню. Мета уроку: Показати красу світу, що оточує нас. Привити любов до цього світу, показати його беззахисність перед грубою силою людського зла. Розглянути початкові відомості про феномен світла. Обаднання: прилад для демонстрації сонячних і місячних затемнень,мікроскоп, телескоп, свічка. |