Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 234 Показано материалов: 201-210 |
Страницы: « 1 2 ... 19 20 21 22 23 24 » |
Мета уроку: З'ясувати особливості відбивання світлових променів від дзеркальних поверхонь. Розвивати знання учнів про зміну ходу променів в однорідному серидовищі , встановлення з дослідів необхідних для цього умов. Виховувати в учнів уміння застосовувати на практиці закони відбивання світла. |
Мета уроку: Дати поняття лінзи. Навчити будувати зображення в лінзах. |
Мета уроку: Встановити залежність агрегатних станів речовини від її будови. Дати наукове тлумачення цієї залежності, допомогти її засвоєння. Розвивати в учнів мислення через розкриття статистичних закономірностей, встановлення причинно-наслідкових зв”язків, залучення їх до пояснення явищ на основі набутих знань. |
Мета уроку:
Продовжити формувати в учнів вміння вимірювати температуру. Встановити і пояснити вплив температури на лінійні розміри тіл. |
Мета: Ознайомити учнів із законом збереження енергії Дати перше уявлення про теплові машини. Усвідомити той факт ,що енергія може переходити з одного виду в інший. |
Мета: Продовжити ознайомлення учнів з фізичними основами теплових двигунів на прикладі парової турбіни та двигуна внутрішнього згоряння. Забезпечити знання будови і принципу роботи турбіни, двигуна внутрішнього згоряння і його основних вузлів і механізмів, сприяти ознайомленню з тими питаннями енергетики, економії, палива, екології середовища, які пов’язані з експлуатацією двигунів внутрішнього згоряння. |
Мета: Сформувати знання про явища випаровування і конденсації і фізичні процеси, які при цьому відбуваються. Удосконалити і систематизувати знання про властивості речовин у різних агрегатних станах. Розкрити роль вказаних явищ у житті людини. |
Мета: Сформувати вміння розв’ язувати кількісні і якісні задачі з врахуванням процесів випаровування і конденсації. Систематизувати знання про властивості речовин у різних агрегатних станах. Тип уроку: урок формування вмінь і навичок. |
Мета:
Продовжити формування поняття про закон збереження і перетворення енергії, вміння розв’язувати задачі на теплоту з використанням цього закону. Систематизувати задачі за типами та за складністю їх розв’язування, і сформувати вміння класифікувати, узагальнювати. Формувати вміння науково пояснювати природні явища. |
Мета: Забезпечити знання теплових процесів - плавлення і тверднення, переконати у незмінності і сталості температури плавлення кристалічних тіл, у виділенні енергії тілом під час твердіння і поглинанні її при плавленні. Формувати знання про питому теплоту плавлення як фізичну величину, що кількісно характеризує зміну внутрішньої енергії одиниці маси речовини при переході її з твердого стану в рідкий і навпаки; пояснити цю зміну на основі молекулярної теорії будови речовини. |